نوشته شده توسط : ادمین

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور ترکیه می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.شما مسافران تور ترکیه می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، گردشگران تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تا مركز شهر آنتاليا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور آفر ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و … می باشد. مسافران تور ترکیه بهار 95 می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه بهار 95 ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و … اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

تور ترکیه اردیبهشت 95

تور ترکیه بهار 95

آفر تور ترکیه با پرواز اسکای برای ورودی 30 فروردین بهار 95

قیمت تور ترکیه برای ورودی 28 فروردین بهار 1395

قیمت تور استانبول ترکیه برای ورودی 29 فروردین بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه بهار 95 را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور ترکیه اردیبهشت 95 همراه شوید .

 

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، قیمت تور ترکیه دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه بهار 95 می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . تور لحظه آخری ترکیهاین مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه بهار 95 از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه اردیبهشت 95 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول  قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی استانبول به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد.تور لحظه آخری ترکیه

 

تور ترکیه از مشهد

تور ترکیه از شیراز

تور ارزان ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

معرفی شهر قونیه در ترکیه

شهر قونیه در ترکیه شهر است مذهبی که از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز ترکیه و در شمال آنتالیا و جنوب آنکارا وقرار دارد. شهر قونیه از نظر مساحت بزرگترین استان ترکیه به حساب می آید . جمعیت این شهر به بیش از یک میلیون نفر هم می رسد .در گذشته قونیه پایتخت علاءالدین کیقباد پادشاه سلجوقیان روم بود و به علت حضور پدر مولانا به عنوان مرکز تدریس علوم دینی  برای گردشگرانتور ترکیه ویژه تعطیلات 8 دی 94شناخته شد . بعد از فوت پدرش ، مولانا به ادامه تدریس علوم دینی در مساجد و مدارس قونیه پرداخت . مولانا با دیدار شمس تبریزی حالش دگرگون شد و برای  وصل و هجران او دیوان کبیر را سرود . پس از ناپدید شدن شمس تبریزی  مولانا مثنوی معنوی را به نظم درآورد البته بنا به سفارش حسام الدین چلبیاین کار انجام شد . مقبره ی مولانا هر ساله زیارتگاه عاشقان در زمینه شعر ادب برای مسافران تور ترکیه بهمن 94بوده و به همین دلیل این شهر همچنان زنده است و بر سر زبان ها جاری است همچنین  روزی پنج دفعه صدای اذان از  مساجد زیبای آن ، به گوش می رسد.مقبره ی مولانا که تا به امروز برای تور ترکیه تعطیلات بهمن 94 به عنوان نماد شهر قونیه می باشد. پدر مولانا را بعد از مرگش در همین خانه به خاک سپردند و هر ساله مراسم سماع مولانا نیز  برای گردشگرانتور ترکیه زمستان 94 در همین خانه برگزار می گرد. جسم مولانا نیز در همین خانه به خاک سپردند و برخی از افراد دیگر که از نزدیکان مولانا بودند مثل بهاءالدین، پسر مولانا، بعضی از اقوام و یاران و مریدان وی از جمله صلاح الدین زرکوب و حسام الدین چلبی نیز در همین مکان به خواب ابدی آرمیده اند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی شهر قونیه در ترکیه,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

معرفی شهر قیصریه در ترکیه

این شهر که جمعیت آن بعد از سرشماری اخیر به بیش از یک میلیون نفر هم رسید از لحاظ مکانی در دامنه کوه ارجیس که دومین کوه مرتفع ترکیه می باشد واقع شده است و امروزه شهر قیصریه جز شهرهای صنعتی و مهم ترکیه به حساب می آید وشهری جذاب برای مسافران تور ترکیه دی 94 میباشد. به دلیل دور بودن این شهر از دریا مردم بیشتر به کارهای تجاری پرداخته و پیشرفت قابل توجه ای در این زمینه داشته اند. قیصریه زادگاه معمار بزرگ سینان که  معمار معروف ترک در زمان عثمانی بود ، از بزرگترین آثار او مسجد سلیمیه در ادیرنه است . از مکانهای تاریخی که برای گردشگرانتور ترکیه تعطیلات دی 94 مهم می باشد قلعه معروف در مرکز شهر از بازمانده های امپراتوری روم شرقی، مسجد، حمام و دانشکده طب و موزه تاریخی طب دانشگاه ارجیس، می توانید مشاهده کنید. از لحاظ نوع شهرسازی  این شهر جز شهرهای زیبای ترکیه بمی باشد . مسافران تورهای ترکیه با منظره های زیبای شهری را که شامل خیابان های پهن، درختکاری گسترده و  آپارتمان های زیبا و بزرگ میباشند برای مسافران تور ترکیه زمستان 94قابل مشاهده می باشد. قسمت مرکزی شهر دیوارهای قلعه در اکثر آن بخش هنوز هم دیده می شودکه میان آن مسجدهای قدیمی و کاروانسراهایی وجود دارد که به کار گرفته میشوند .بعضی از بناهای جدید نیز در شهر که در کنار همین دیوار ها هستند از جمله مسجد بزرگ، مناره یا برج ساعت است . برای مسافران تور ترکیه ویژه تعطیلات 8 دی 94 قیصریه در تابستان آب و هوای معتدل ولی زمستان آن سرد و برفی می باشد. از مراکز خرید این شهر می توان به کایسری فوروم، کایسری پارک اشاره کرد .


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی شهر قیصریه در ترکیه,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره معروف ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول در میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. هتل کروانسرای مجموعا 66 اتاق و سوییت دارد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فاصله فرودگاه آتاتورک با هتل کروانسرای 16 کیلومتر است. رستوران این هتل ظرفیت با ظرفیت 150 نفر ساخته شده است. مراکز خرید و اماکن تفریحی در نزدیکی این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل قرار دارد. همچنین این هتل به خیابان استقلال نزدیک است. موقعیت مناسب این هتل باعث جذب مسافران تور استانبول گردیده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24ساعته، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، خدمات خانه داری، کافی شاپ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اتاق جلسه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر تریا هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر لابی هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر رستوران هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر اتاق هتل کروانسرای استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای استانبول ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط استانبول

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول

 


 


بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بلیط استانبول ترکیه,نرخ بلیط استانبول ترکیه,بهای بلیط استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 

 


 

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفتانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

  

 مسیر تهران آنکارا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ترکیه,قیمت بلیط آنتالیا ترکیه,نرخ بلیط آنتالیا ترکیه ,بهیا بلیط آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود.

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

رستوران گالاتا ترکیه از بهترین رستوران های استانبول است رتبه اول را در بین رستورانهای برتر این شهر را دارد. بنابراین گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند با خیالی آسوده به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ آن را نوش جان کنند.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

در این رستوران درجه یک انواع غذاهای لذیذ ترکی , ایرانی , بین المللی و همچنین غذاهای رژیمی نیز سرو می شود. قیمت غذاهای این رستوران از 21 دلار شروع می شود تا 62 دلار به بالا, با وجود اینکه غذاها گران هستند اما فراموش نکنید که در بهترین رستوران استانبول هستید و چنین هزینه ای ارزش نوش جان کردن غذاهای لذیذ آن را دارد.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه شهریور 94اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

 

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه تابستان 94در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

 

 

 


 تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول در سال 2005 و در بالاترین طبقه مارمارا پرا افتتاح شد و با سرو انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان خود گردید. مسافران تور ترکیه شهریور 94که قصد سفر به استانبول را دارند بدانند که این رستوران چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های این شهر را به خود اختصاص داده است. آنچه که نظر مهمانان را به خود جلب می کند منوی استثنایی این رستوران است که غذاهای ترکیبی را سرو می کند(ترکیبی از غذای ترکی و اسکاندیناوی).

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند در رستوران میکلا لذیذترین غذاها را نوش جان کنند و از منظره فوق العاده این رستوران که نمایی 360 درجه از شهر را مقابل چشمانشان فراهم می آورد نهایت لذت را ببرند. دکوراسیون این رستوران به سبک اسکاندیناوی می باشد و سر آشپز آن اصالتا ترکی فنلاندی می باشد به همین دلیل منوی غذای این رستوران ترکیبی است. در منوی رستوران میکلا پوره لوبیا سفید , پوره بادمجان , بره دودی و.... نیز وجود دارد که می توانید از میل کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد